R rmalmb01 #1 Medlem · 18 inlägg 1 jun 2003 21:53 rmalmb01 Medlem 18 inlägg 1 jun 2003 21:53 #1 Vad ska man göra om man har kraftig lera på sin tomt? -Är det bara att lägga på 2-3 dm matjord eller ska man gräva bort en del av leran. -Jag vet inte om det kan bli vattensamlingar vid regn när man har för tjock lera
Vad ska man göra om man har kraftig lera på sin tomt? -Är det bara att lägga på 2-3 dm matjord eller ska man gräva bort en del av leran. -Jag vet inte om det kan bli vattensamlingar vid regn när man har för tjock lera
R rmalmb01 #2 Medlem · 18 inlägg 5 jun 2003 21:50 rmalmb01 Medlem 18 inlägg 5 jun 2003 21:50 #2 Tack för svaret!!! Det låter som att jag får hyra en stor stark jordfräs..