Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 838 inlägg
Du har skalat bort för mycket av kabelmanteln på 230 V-sladden. Kåpan som skruvas på ska klämma fast manteln, inte de nakna ledarna.
Om det sedan är rätt kopplat går inte att se på bilden. Den bruna ser ut att sitta ett snäpp för långt till vänster?
Om det sedan är rätt kopplat går inte att se på bilden. Den bruna ser ut att sitta ett snäpp för långt till vänster?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Som sagt så är det svårt att se om man inte vet vad det är för converter. Ta ett kort närmare så att man ser texten på convertern också
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Det är en Jolly micro-konverter.
//Patrik
//Patrik
Installationen är klar och lampan fungerar bra, starkt ljus och ok färgtemperatur.
Noterar dock att konvertern surrar ganska högt, klart irriterande på kvällen när huset är tyst i övrigt. Finns det ljudlösa konvertrar?
Noterar dock att konvertern surrar ganska högt, klart irriterande på kvällen när huset är tyst i övrigt. Finns det ljudlösa konvertrar?
Klicka här för att svara

