M Masthugg skrev:
Känns det rimligt även i en sån här liten brytare? Förknippar det mer med väggbrytare.

[bild]
Förlåt, det var jag som inte läste ordentligt. Det var väggströmbrytare jag tänkte på.

Det står inte ens i manualen på Westals hemsida hur dimringen fungerar, eller om det är tänkt att man skall använda en extern dimmer.
 
Nä, och det delar de med många andra. Det är lite stökigt innan en marknad har mognat och standardiserats.
 
Där finns ingen ”touch” knapp/yta nånstans för dimring?
Känns som sagt konstigt att skriva att den där är dimbar 🤔
 
BirgitS
Det står "Dimbar på primärsidan." på Bygghemmma-sidan vilket jag tolkar som att det går att ansluta den till en dimmers utgång.
 
Yes absolut är det så om det står primärsida.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.