Hej,
SOm de tframgår av överskriften. Vi har en Lavamat Jubileum som inte tar in vatten. Det hörs bara ett knäppande från magnetventilen.
Jag har provat magnetventilen och den öppnar.
Dessutom verkar det vara något strul med maskinen för det finns en liten vattenpöl bakom. Tur att man har golvbrunn.
Någon som har något tips?