Håller på att renovera det gamla hobbyrummet i källaren och ska nu sätta innertak.
Då undrar jag, finns det nån praxis på hur det ska sitta?
Eller sätter man det som man tycker blir snyggast själv?
Har tänkt att köpa detta taket på byggmax så slipper man måla/spackla mm:
http://www.byggmax.se/skivmaterial/innertak/innertak-vit-p1026
Här är en ritning på rummet som är renoverat. Ska man lägga det enligt alt 1 eller alt 2?
Då undrar jag, finns det nån praxis på hur det ska sitta?
Eller sätter man det som man tycker blir snyggast själv?
Har tänkt att köpa detta taket på byggmax så slipper man måla/spackla mm:
http://www.byggmax.se/skivmaterial/innertak/innertak-vit-p1026
Här är en ritning på rummet som är renoverat. Ska man lägga det enligt alt 1 eller alt 2?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kommer komma in en heltäckningsmatta i detta rum så finns inget golv att ta hänsyn till.
Finns ett litet källarfönster uppe till höger om du kikar på planritningen, där det står s1-100.
Inga andra rum är renoverade nere än. Detta är det första.
Kommer renovera rummet intill lite senare.
Finns ett litet källarfönster uppe till höger om du kikar på planritningen, där det står s1-100.
Inga andra rum är renoverade nere än. Detta är det första.
Kommer renovera rummet intill lite senare.
Själv gillar jag när golv och tak ligger på samma håll.
Så ta ett varv o fundera på hur dom andra rummet ska renoveras.
Sen hade nog, som du skriver, alt 1 blivit bäst. Men hur blir det om golv o tak blir på det hållet i "Hobby"?
Så ta ett varv o fundera på hur dom andra rummet ska renoveras.
Sen hade nog, som du skriver, alt 1 blivit bäst. Men hur blir det om golv o tak blir på det hållet i "Hobby"?
Klicka här för att svara