Hej!
Flyttade precis in i min nya lägenhet och upptäckte en lång spricka to betongtaket, från yttervägg och ca 2m in.
Huset är en gammal omgjord fabrik, så det har några år på nacken.
Taket är en målad, rå betongplatta

Från vad ni kan se, är det något man bör oroa sig för?
 
  • Lång spricka i ett målat betongtak i en gammal omgjord fabriksbyggnad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Lång spricka i målad betongtak i gammal fabriksbyggnad omvandlad till lägenhet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
surris
Nej
 
N
Nej, inget problem förutom det estetiska.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.