Hej!
Flyttade precis in i min nya lägenhet och upptäckte en lång spricka to betongtaket, från yttervägg och ca 2m in.
Huset är en gammal omgjord fabrik, så det har några år på nacken.
Taket är en målad, rå betongplatta
Från vad ni kan se, är det något man bör oroa sig för?