nino #1 Renoverare · Dalarna · 19 401 inlägg 24 apr 2022 20:17 nino Renoverare Dalarna 19 401 inlägg 24 apr 2022 20:17 #1 Har en lampa som slutat funka på en färg, röd. Antar att det inte går att laga utan det är byte som gäller? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Var köper man sånna enklast?
Har en lampa som slutat funka på en färg, röd. Antar att det inte går att laga utan det är byte som gäller? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Var köper man sånna enklast?
T Thullen #2 Medlem · Östergötland · 620 inlägg 24 apr 2022 21:18 Thullen Medlem Östergötland 620 inlägg 24 apr 2022 21:18 #2 Allt går att laga, men frågan är om det är värt det. Dock har jag aldrig sett denna typ av konfiguration innan, vad har den suttit i för något?
Allt går att laga, men frågan är om det är värt det. Dock har jag aldrig sett denna typ av konfiguration innan, vad har den suttit i för något?
nino #3 Renoverare · Dalarna · 19 401 inlägg 24 apr 2022 21:57 nino Renoverare Dalarna 19 401 inlägg 24 apr 2022 21:57 #3 T Thullen skrev: Allt går att laga, men frågan är om det är värt det. Dock har jag aldrig sett denna typ av konfiguration innan, vad har den suttit i för något? Spabad Hydropool ett äldre vet inte år riktigt
T Thullen skrev: Allt går att laga, men frågan är om det är värt det. Dock har jag aldrig sett denna typ av konfiguration innan, vad har den suttit i för något? Spabad Hydropool ett äldre vet inte år riktigt