S silvermannen10 skrev:
Hejsan! Jag har haft samma problem, ett par lampor har gått sönder på min happy. Jag har dock ersatt den söndriga lamporna med julgranskulor i glas som säljs på panduro. Bara plocka bort upphänget och kulan passar som handen i handsken. Finns i klarglas och frostat. För värmen skull kan man göra ett litet hål.
A Annika Wassholt skrev:
Hej. Jag har samma problem, fattas en boll för mig. Har den med bara klarglas. Kan tänka mig och sälja mina bollar om du är intresserad fortfarande eller om du kan tipsa mig vart du fått tag på nya bollar :)
Hej. Är det nån som har några vita, röda eller rosa bollar till lampan Happy att sälja?/ lotta
 
Då har det oundvikliga hänt mig också. En boll från Happy föll i golven när hantverkarna flyttade en ställning.

Någon som har kulor till salu? Om inte så säljer jag en nästan komplett Happy i delar..

Mvh Marcus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.