967 läst ·
4 svar
967 läst
4 svar
Lampa från tv
Medlem
· nästan mitt i sverige
· 89 inlägg
såg tv-programmet Nytt Läge på tv3 idag (11/12)
I vardagsrummet hade de en taklampa med 3 vita glaskupor och en trägrej i mitten som höll i sär dem. Den såg lite 50-tals inspirerad ut.
Någon som vet var man kan köpa den?
har redan kollat inköpslistan, den finns inte med där.
Tyckte mig skymta ngt liknande i fönstret på reklamen "på julen får man ta av det undre lagret"
I vardagsrummet hade de en taklampa med 3 vita glaskupor och en trägrej i mitten som höll i sär dem. Den såg lite 50-tals inspirerad ut.
Någon som vet var man kan köpa den?
har redan kollat inköpslistan, den finns inte med där.
Tyckte mig skymta ngt liknande i fönstret på reklamen "på julen får man ta av det undre lagret"
Kan inte tänka mig annat än att den lampan är från 50-talet. Du borde kunna hitta liknande på loppisar, antikhandlare, tradera o likn.
Efter en snabbsökning på Blocket hittade jag denna annons
http://www.blocket.se/vi/18989380.htm?ca=3_s
rejält mycket dyrare än sådana jag sett på loppis dock.
Efter en snabbsökning på Blocket hittade jag denna annons
http://www.blocket.se/vi/18989380.htm?ca=3_s
rejält mycket dyrare än sådana jag sett på loppis dock.
Medlem
· nästan mitt i sverige
· 89 inlägg
jätte tack för svaren.
Linska, Det var exakt en sån jag menade. ska hålla utkik på blocket å dyl. nu när jag vet vad den heter.
den va lite dyr....
Linska, Det var exakt en sån jag menade. ska hålla utkik på blocket å dyl. nu när jag vet vad den heter.
den va lite dyr....
Lustigt...var ute på blocket för att leta reda på en lampa och hittade denna annons, har minne som en elefant så jag kom direkt ihåg denna tråd...
http://www.blocket.se/vi/19634113.htm?ca=3_s
Bara 350kr!
Hoppas att du ser detta inlägg!
http://www.blocket.se/vi/19634113.htm?ca=3_s
Bara 350kr!
Hoppas att du ser detta inlägg!
Klicka här för att svara