J Jessica Eriksson #1 Medlem · 71 inlägg 14 okt 2022 10:18 Jessica Eriksson Medlem 71 inlägg 14 okt 2022 10:18 #1 Hej jag har tänkt lägga laminat i badrummet med vanlig våtrumsmatta som får ligga kvar under Jag har duschkabin så lägger ej under den det kan väl inte vara skadligt? Om jag säljer huset någon gång kan jag ju lätt ta Bort det mvh Jessica
Hej jag har tänkt lägga laminat i badrummet med vanlig våtrumsmatta som får ligga kvar under Jag har duschkabin så lägger ej under den det kan väl inte vara skadligt? Om jag säljer huset någon gång kan jag ju lätt ta Bort det mvh Jessica
Luddis_1 #2 Husägare · Stockholm · 1 570 inlägg 14 okt 2022 10:25 Luddis_1 Husägare Stockholm 1 570 inlägg 14 okt 2022 10:25 #2 Fukt mellan plastmattan och ditt tänkta laminatgolv kan helt klart bli skadligt. Går ju att måla plastmattor om det är en billig lösning och annat utseende du vill åt
Fukt mellan plastmattan och ditt tänkta laminatgolv kan helt klart bli skadligt. Går ju att måla plastmattor om det är en billig lösning och annat utseende du vill åt
J Jessica Eriksson #3 Medlem · 71 inlägg 14 okt 2022 10:27 Jessica Eriksson Medlem 71 inlägg 14 okt 2022 10:27 #3 Ok ja det är utseendet Vilken färg ? Finns även någon plast man kan lägga över väl , men tror det är dyrt Luddis_1 skrev: Fukt mellan plastmattan och ditt tänkta laminatgolv kan helt klart bli skadligt. Går ju att måla plastmattor om det är en billig lösning och annat utseende du vill åt
Ok ja det är utseendet Vilken färg ? Finns även någon plast man kan lägga över väl , men tror det är dyrt Luddis_1 skrev: Fukt mellan plastmattan och ditt tänkta laminatgolv kan helt klart bli skadligt. Går ju att måla plastmattor om det är en billig lösning och annat utseende du vill åt