Jag har ett nästan platt garagetak, som börjat läcka in vatten. Senaste omläggningen gjordes för 30 år sedan. Då lades gummiduk. Nu funderar jag på att lägga papp ovanpå gummiduken. Går det? Har även bakfall på ett ställe, så vattnet rinner inte av ordentligt. Går det att spackla upp med något? Funderar på att hälla på några liter takmassa. Tacksam för svar