Hejsan.
Önskar lite information från er om hur jag ska gå tillväga med detta.
Ska lägga in nytt golv i hall och kök. Tänkte i och med detta lägga en bit med klinker innanför dörren och en bit fram och runt. Se bild så hoppas jag ni förstår.
Underlaget idag är en plastmatta. Skär jag dän den en bit för klinkret så har jag betonggolv under och det kan jag ju sätta klinkersen på. Hur hade ni gjort med själva läggandet?
Vart ska jag börja lägga golvet och när ska jag lägga klinkersen och hur ska jag gå tillväga?
Hoppas ni förstår.
Jag har inte tummen mitt i handen utan jag behöver alltså er hjälp för att reda ut i vilken ordning jag ska göra detta ingrepp.
Tack på förhand.