Hej
Håller precis på att lägga ett kanalplasttak 40mm från willab garden.
Var lite snabb att slå i dom första täcklisterna uppepå efter 2 skivor var på plats detta för att kunna nå varteftersom vi la skivorna.
Missade dock att ha nån kil i vilket resulterade i att skivorna sköts max mot ena kanten och ligger inte centrerade på profilerna.

Drog upp täcklisterna igen och tänker att får lägga ut alla skivor med nån kil och sen slå ner täclisterna uppifrån och ner på alla "samtidigt"., eller hur har ni andra gjort.för att få det bra. kanske bara är att klättra upp på med nån regel att stå på?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.