K Knubbe 37 #46 Medlem · 74 inlägg måndag 17:00 Knubbe 37 Medlem 74 inlägg måndag 17:00 #46 I Incinerator skrev: Låt den gamla matningen vara kvar så kan du använda den till saker du vill ha för sej själv, t.ex. kunna styra från huset utan Wi-Fi. Jag, det kommer att bli så att jag behåller den inkopplad!👍
I Incinerator skrev: Låt den gamla matningen vara kvar så kan du använda den till saker du vill ha för sej själv, t.ex. kunna styra från huset utan Wi-Fi. Jag, det kommer att bli så att jag behåller den inkopplad!👍
K Knubbe 37 #47 Medlem · 74 inlägg måndag 17:02 Knubbe 37 Medlem 74 inlägg måndag 17:02 #47 A Alexn72 skrev: Den gamla ledning tycker jag inte du ska koppla bort, den duger utmärkt för belysning som tänds samtidigt om man nu vill ha det i både hus och garage. Och ligger den lägligt till så kanske ett eluttag ute. Det blir så att jag behåller den inkopplad!👍
A Alexn72 skrev: Den gamla ledning tycker jag inte du ska koppla bort, den duger utmärkt för belysning som tänds samtidigt om man nu vill ha det i både hus och garage. Och ligger den lägligt till så kanske ett eluttag ute. Det blir så att jag behåller den inkopplad!👍
E elveteran #48 Medlem · 118 inlägg måndag 19:48 elveteran Medlem 118 inlägg måndag 19:48 #48 K Knubbe 37 skrev: Jag, det är min tanke också att lägga en 6 mm2 till garaget + Cat 6a för mark förläggning i varsitt gulrött!👍 Då får du en anläggning som är perfekt och fungerar klockrent
K Knubbe 37 skrev: Jag, det är min tanke också att lägga en 6 mm2 till garaget + Cat 6a för mark förläggning i varsitt gulrött!👍 Då får du en anläggning som är perfekt och fungerar klockrent
K Knubbe 37 #49 Medlem · 74 inlägg måndag 20:15 Knubbe 37 Medlem 74 inlägg måndag 20:15 #49 E elveteran skrev: Då får du en K Knubbe 37 skrev: Det blir så att jag behåller den inkopplad!👍 anläggning som är perfekt och E elveteran skrev: fungerar klockrent Tackar, jag hoppas det!
E elveteran skrev: Då får du en K Knubbe 37 skrev: Det blir så att jag behåller den inkopplad!👍 anläggning som är perfekt och E elveteran skrev: fungerar klockrent Tackar, jag hoppas det!