A AngelFB #1 Medlem · 184 inlägg 13 maj 2023 15:45 AngelFB Medlem 184 inlägg 13 maj 2023 15:45 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej! Jag undrar vad jag behöver köpa för att laga en bit av putsen som lossnat? Finns det någon färdig sådan blandning med den strukturen och vit färg? Bortse från den gröna tillväxten, fasaden har nu rengjorts. #fasad #laga-puts #puts #putsfasad
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej! Jag undrar vad jag behöver köpa för att laga en bit av putsen som lossnat? Finns det någon färdig sådan blandning med den strukturen och vit färg? Bortse från den gröna tillväxten, fasaden har nu rengjorts.
N neo11 #2 Husägare · Stockholm/Bromma · 2 461 inlägg 27 maj 2023 18:30 neo11 Husägare Stockholm/Bromma 2 461 inlägg 27 maj 2023 18:30 #2 Plast stänkputs, man måste ju såklart först peta bort det lösa. Ska sprutas på med kompressor, inte helt enkelt för en som inte är inom yrket.
Plast stänkputs, man måste ju såklart först peta bort det lösa. Ska sprutas på med kompressor, inte helt enkelt för en som inte är inom yrket.