Jag har en rätt pricy kontorsstol som jag tycker väldigt bra om! Nu har något gått åt fanders dock - den sjunker automatiskt när man sätter sig på den! Hur kommer det sig? Har försökt googla om det är någon form av gas i kontorsstolar eller något, eller vad är det? Kvävgas? Går det att laga/byta någon patron bara?

Jag brukar inte vara helt ohändig, bara jag vet vad tusikens jag ska göra!
 
Redigerat:
Brukar finnas 2 gaspatroner, 1 för ryggen och 1 för sitsen. Goggla på fabrikatet och försök att luska ut om de finns som reservdel. Finns det så byter du troligen lätt själv, jag gjorde det flera gånger på jobbet :)
 
Har försökt googla saken, det går sådär. Ska mejla en vitra meda-försäljare och se om det går bättre! Tusen tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.