Jag har en rätt pricy kontorsstol som jag tycker väldigt bra om! Nu har något gått åt fanders dock - den sjunker automatiskt när man sätter sig på den! Hur kommer det sig? Har försökt googla om det är någon form av gas i kontorsstolar eller något, eller vad är det? Kvävgas? Går det att laga/byta någon patron bara?
Jag brukar inte vara helt ohändig, bara jag vet vad tusikens jag ska göra!