Hej,
Vi har har en utanpåliggande skorsten som vi ska ta bort. Hur sätter man igen ett 2-3 dm stort hål i fastaden?
Sätta dit nya plank kan jag göra, men hur ska det göras med isolering och plast mm?
Är det något speciellt jag ska tänka på? vilka material ska jag använda mm?
Mvh
victor