Hej
Jag har borrat ett hål ned till nedanvåningen genom ett golv (Plastmatta->golvträ->20 cm isolering->taket nere). Hålet är ca 2-3 cm i diameter och sitter nära vägglisten. Nu skal vi flytta och behöver laga hålet. Har försökt med att få ner olika typer av "motstånd" (under golvet) för att få något att hårt underlag att börja spackal och lägga en pass-bit mot, men det funkar dåligt. Jag gissar att det är bäst att skära bort en bit av mattan (utanför hålet) och lägga/svetsa en ny bit - men först måste jag ju fylla igen hålet??? Hur gör jag detta bäst?

/NiB
 
Sätt i en vinkork eller en bit rundstav. Har du tur, kan ett kvastaskaft passa ;)
Mvh: Matz
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.