Söker lite råd hur jag ska lappa ihop sockeln efter att vi rev en gammal altan som var förankrad i huset.
Ganska mycket bruk som lossnade (se bild). Kan man bara putsa på tills man kommer till rätt nivå? någon som har tips?
min plan va/är att knacka och sopa bort löst bruk. Putsa och sätta nät, för att sedan bygga puts lager på lager.
rätta mig gärna innan jag gör något fel.