Hej,

Betongen har spruckit runt trappräcket på min entrétrappa, kan man på ett någorlunda enkelt sätt åtgärda detta på egen hand?

Tack,
Marcus
 
  • Sprucken betong runt trappräcket på entrétrappa, med blomkruka på sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
Ja, det är superenkelt. Ardex a46 är svaret.
Ring Ardex så förklarar de hur man gör.
Materialet är dyrt men det blir bättre än om du anlitar någon som kör billigare material.
 
A
Därefter kan du lägga ett tunt lager Ardex a46 över hela trappan, så blir det supersnygg. Så har jag gjort.
 
RoTe
Räcket måste ju bort, allt av det, för det är ju rosten som sprängt loss betongen.
 
Tack, får fundera på om jag ska ta hit någon om räcket ska bort.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.