Golvet är uppkört av bildäck och salt antar jag, är ca 25år gammalt betonggolv, hur lagar man detta på bästa sätt?
 
  • Slitet betonggolv med skador och vit beläggning från bildäck och salt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Utan att vara expert på området så hade jag gjort rent, kört primer och sedan industrispackel. Industrispackel behöver oftast ingen beläggning som de flesta flytspackel behöver. Sen om man kör hela golvet eller bara skadade området är nog hur man vill de skall se ut.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.