Bor i Stockholm i villa och har värme på 27 grader men ändå kommer denna ”Låg frånluftstemperatur (64)” upp på skärmen och blir röd. Vad är felet?
Tidigare när jag har höjt temperaturen så blev den grön igen, men nu händer det inget och är fortsatt röd.
Annan fråga, hur bör värmekurvan vara?
Jag har det såhär nu, se bild, men har fått en hög el faktura för november månad.
Tidigare när jag har höjt temperaturen så blev den grön igen, men nu händer det inget och är fortsatt röd.
Jag har det såhär nu, se bild, men har fått en hög el faktura för november månad.
För att markant få ner energiförbrukningen när man har en traditionell frånluftsvärmepump är det bra att installera även en luftluftvärmepump i huset. Sparar oftast några tusen kWh per år och är en billig investering.
Tjena! Har samma problem samma fel code visar hos mig också har du låst problemet? Om ja hur ar du låst de ?M MHHH skrev:Bor i Stockholm i villa och har värme på 27 grader men ändå kommer denna ”Låg frånluftstemperatur (64)” upp på skärmen och blir röd. Vad är felet?
Klicka här för att svara