904 läst ·
8 svar
904 läst
8 svar
Ladda ner den förbättrade Byggahus-appen
På konsumentens sida
· 3 618 inlägg
Nu har vi uppdaterat vår app, både i iPhone, Android och tablets. Skynda att ladda ner för en bättre Byggahus-upplevelse!
Den nya appen heter version 3.5 och går att ladda ner här:https://apps.apple.com/app/byggahus-se/id498014028
Du kan läsa blogginlägget här: Ladda ner den förbättrade Byggahus-appen
Den nya appen heter version 3.5 och går att ladda ner här:https://apps.apple.com/app/byggahus-se/id498014028
Du kan läsa blogginlägget här: Ladda ner den förbättrade Byggahus-appen
Medlem
· Halland
· 4 505 inlägg
Var hittar jag vilken version jag använder?
Administrator
· Skåne
· 8 666 inlägg
Om du har notiser till vänster om menyn i den nedre navigeringslisten så har du den senaste versionen.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu har vi släppt ytterligare en uppdatering. Den nya appen heter version 3.6 och innehåller sökförslag och sökhistorik direkt i sökfältet samt några buggfixar.
https://apps.apple.com/se/app/byggahus-se/id498014028
https://apps.apple.com/se/app/byggahus-se/id498014028
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Var hittar jag "Deltagit"?
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Nevermind, hittade den nu 
@Marlen Eskilsson: vad har ni gjort med appen nu?
Att logga in går fint, men sen kommer det upp en bloffa om att aktivera notiser, som inte går att klicka sig förbi. Jag vill inte ha notiser aktiverade, tack så mycket.
Att logga in går fint, men sen kommer det upp en bloffa om att aktivera notiser, som inte går att klicka sig förbi. Jag vill inte ha notiser aktiverade, tack så mycket.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 838 inlägg
Klicka här för att svara
