7 424 läst ·
62 svar
7k läst
62 svar
Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet
Missköta sitt jobb har väl ingen pratat om, det finns inte en lagstadgad skyldighet för de anställda att påminna och driva på alla ersättningar som de kan / bör / skall göra. Det är den som drabbas av en skada som får vara drivanda och läsa på. Finns massa regler och undantag som är tolkningar.BirgitS skrev:
Säkert, men alla typer av förmåner som blir bättre ifall personalen verkligen anstränger sig för att tolka allt till kundens nackdel där det är de minsta oklarheter leder till att bolaget börjar bete sig som svin mot sina kunder. Tyvärr funkar många så, ser de att det är förmånligt för dem på något sätt att bete sig som ett svin så beter de sig som svin.BirgitS skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 12 029 inlägg
Det torkar bättre än man tror........har varit med om två fastigheter som frös i värmesystemet och det var mycket vatten som rann genom bjälklag. Gamla fina trägolv revs upp och det blev spånskivor överallt men poängen var mest att spånet var opåverkat. På några dagar var det typ torrt när de var där och sög ut allting. Sen köpte mitt ex en kåk när vi separerade och av olika anledningar frös det där också och jag skyfflade mycket vatten men där skruvade jag bara dit tre nya element och sen gav vi sjutton i att riva i nånting. Enda spåren sen var lite färgsläpp i taket på nåt ställe. Mögel och dylikt kommer nog mest om något är blött länge, att vatten tillförs hela tiden. Nåt som blir blött snabbt och läckaget upphör typ direkt torkar........Alfredo skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden