Jag tycker det är kränkande att föräldrar ger gåvor som enskilt egendom till barn som sitter i ett stabilt förhållande. Kan din sambo inte ge dig 400tkr i gåva?
Jag tycker det är enormt kränkande och fräckt att kräva att få hälften av alla gåvor ens sambo får.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.