P
harry73 skrev:
Jag tycker det är kränkande att föräldrar ger gåvor som enskilt egendom till barn som sitter i ett stabilt förhållande. Kan din sambo inte ge dig 400tkr i gåva?
Jag tycker det är enormt kränkande och fräckt att kräva att få hälften av alla gåvor ens sambo får.
 
  • Gilla
BerraBo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.