Kuverttak med kinavipp är det snyggaste tycker jag. Problemet är detta med höga fönster och öppet och ljust. Går det att få till på ett snyggt bra sätt ??? Nån som har en bild? Ryggåstak borde väl inte vara några problem? Takfönster kanske ::)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.