Håller på att mecka med en gäststuga som kommer vara typ helt oisolerad, ouppvärmt för sommarboende. Bjälklaget blir nytt och jag funderar på att hälla i kutterspån istället för att krångla med cellplast. Behöver ju ingen direkt isolerverkan så man skulle i princip kunna lämna utrymmet tomt men frågan är väll egentligen om det finns någon nackdel att ha kutterspån i bjälklaget ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.