N nic2 #1 Medlem · 106 inlägg 26 jan 2007 10:25 nic2 Medlem 106 inlägg 26 jan 2007 10:25 #1 Kan denna vara nåt att montera in? http://www.soliduct.com/product_info.php?cPath=214_220&products_id=1468 Vet att jag bör ha ett frånluftsflöde på ca 175m3/h tilll mina 140m2 boyta. Vi har tyvärr ingen annan plats att placera frånluftsfläkten på, och utbudet bland "kryddhyllefläktarna" är begränsat. Tacksam för svar.
Kan denna vara nåt att montera in? http://www.soliduct.com/product_info.php?cPath=214_220&products_id=1468 Vet att jag bör ha ett frånluftsflöde på ca 175m3/h tilll mina 140m2 boyta. Vi har tyvärr ingen annan plats att placera frånluftsfläkten på, och utbudet bland "kryddhyllefläktarna" är begränsat. Tacksam för svar.