Någon som har färsk erfarenhet av att dela en tomt på stadsplanerat område? Det står att kostnaden ligger mellan 50000-100000 på lantmäteriets hemsida vilket ju är ett väldigt stort spann. Min tomt är drygt 1400 kvadrat och det finns två villor på den. Tänkte dela 600/800 och ha ett hus på varje del. Tacksam för erfarenheter... inte "expertråd"
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.