Någon som har färsk erfarenhet av att dela en tomt på stadsplanerat område? Det står att kostnaden ligger mellan 50000-100000 på lantmäteriets hemsida vilket ju är ett väldigt stort spann. Min tomt är drygt 1400 kvadrat och det finns två villor på den. Tänkte dela 600/800 och ha ett hus på varje del. Tacksam för erfarenheter... inte "expertråd"