19 534 läst ·
6 svar
20k läst
6 svar
Kostnad för att ta ner eternitplattor?
Hej,
Det här är min allra första fråga i forumet, så ursäkta om den hamnar fel eller så.
Jag undrar hur mycket det, i runda slängar, kan kosta att ta ner eternitplattor. Huset i fråga är ett 9x10 meter 1,5 planshus.
Jag vet att man som privatperson får ta ner, men det är ju inget roligt material så jag skulle hellre överlåta det åt några proffs som vet hur man skyddar sig på rätt sätt.
Tacksam för alla synpunkter
Det här är min allra första fråga i forumet, så ursäkta om den hamnar fel eller så.
Jag undrar hur mycket det, i runda slängar, kan kosta att ta ner eternitplattor. Huset i fråga är ett 9x10 meter 1,5 planshus.
Jag vet att man som privatperson får ta ner, men det är ju inget roligt material så jag skulle hellre överlåta det åt några proffs som vet hur man skyddar sig på rätt sätt.
Tacksam för alla synpunkter
Det skulle jag gladeligen gjort om tiden och orken räckte till också till det, men då det rör sig om ett hus som ev. ska flyttas från annan ort så måste jag ta ledigt, ordna boende, utrustning etc. på plats, vilket är väl omständligt. Alltså hade jag tänkt leja bort det.
Klicka här för att svara