Hej!

Vi har en fasad av brun grovhuggen tegel som vi funderar på att förändra. Alternativet har varit att måla eller slamma vitt. Om man slammar gör man det direkt på teglet eller måste man "näta" innan och är det någon som har koll på vad det kostar per m2?
 
Gräver lite och hittade denna frågan! Intressant fråga som skulle vara intressant att få svar på!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.