1 152 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Kostnad för att flytta om lite i proppskåpet?
Vintertid har jag problem med att en av huvudsäkringarna går titt som tätt. Inte haft några problem hittils förrän igår när jag drog igång eluppvärmningen, då gick den ena huvudsäkringen direkt, sen går dom då och då under vinterhalvåret. Jag skall inom kort byta till pelletsbrännare. Vet inte om det gör saken bättre eller sämre.
Min fråga är å vad det kan tänkas kosta för att få dit en elektriker som "flyttar om" lite så att alla faser blir mer jämnt belastade? Är det någon som kanha en uppfattning om det? Proppskåpet är ett gammalt hederligt med stickproppar. Har planer framöver att låta en elektriker göra om allt till modernare snitt, men det finns inget utrymme för det just nu.
Min fråga är å vad det kan tänkas kosta för att få dit en elektriker som "flyttar om" lite så att alla faser blir mer jämnt belastade? Är det någon som kanha en uppfattning om det? Proppskåpet är ett gammalt hederligt med stickproppar. Har planer framöver att låta en elektriker göra om allt till modernare snitt, men det finns inget utrymme för det just nu.
Klicka här för att svara