Äh, på'n igen! Erfarenhet är summan av misstagen.

• Gilla
René W och 5 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Äh, på'n igen! Erfarenhet är summan av misstagen.
Nu är det väl inte bara det faktum att jag körde fast som gör mig tveksam. Någonstans finns det ju en brytpunkt där det inte lönar sig att göra jobbet själv - även om faktorer som nöje och "kan själv"-ego räknas in... :whistle:

Redigerat:
  • Gilla
henric78 och 1 till
  • Laddar…
C
Buildgates Buildgates skrev:
Nu är det väl inte bara det faktum att jag körde fast som gör mig tveksam. Någonstans finns det ju en brytpunkt där det inte lönar sig att göra jobbet själv - även om faktorer som nöje och "kan själv"-ego räknas in... :whistle:
Ja, men du har ju lärt dig en massa saker nu, så det kommer att gå bättre nästa gång.
Synd att jag inte skrev det jag tänkte skriva igår - du tänker väl inte lämna maskinen så där över natten när det är minusgrader? :(

• Gilla
vcx
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Ja, men du har ju lärt dig en massa saker nu, så det kommer att gå bättre nästa gång.
Synd att jag inte skrev det jag tänkte skriva igår - du tänker väl inte lämna maskinen så där över natten när det är minusgrader? :(
Nja, det hade jag väl inte tänkt egentligen, men som läget var då så såg jag inte så många alternativ... :thinking:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.