A ajn82 skrev:
Jag är övertygad om att de endast kräver tillbaks routrar för att kunna debitera de kunder som inte har den kvar, som en intäktskälla. En gammal telia router är inte värd många kronor, och hanteringen av att ta tillbaka den och kontrollera skicket måste kosta mer än besparingen jämfört med att skicka nya direkt från fabrik
Så kan det mycket väl vara.
 
B
Detta är ett stort problem, att det blivit "standard" med att få med en router, för den ska räknas hem på nåt sätt, speciellt när man förhandlar gruppavtal. det vore allra bäst för miljön om var och en fick lösa sin egen, tyvärr är kunskapsnivån för låg generellt skulle jag säga för det är så mycket enklare för supporten när kunden har leverantörens router.
 
  • Gilla
lars_stefan_axelsson och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.