Har denna mojäng på acttankarna.
Så som jag fattat är detta en kopplingsbox.
Vad har den för syfte?
Är det en el patron jämte?
Ser att man vridit med någon plattmejsel/kniv på dessa.
Så som jag fattat är detta en kopplingsbox.
Vad har den för syfte?
Är det en el patron jämte?
Ser att man vridit med någon plattmejsel/kniv på dessa.
På den med det grå "locket" med spår så sitter det nog ett överhettningsskydd under "locket" som man skall trycka hårt på för att återställa. Hör man ett litet "klick" när man trycket så hade det löst ut, annars skall det ge spänning till elpatronen. Men det borde finnas någon form av termostat eller liknande i andra änden på elkablarna.
Klicka här för att svara


