Hej
Jag har en antik lampa som har tre blå sladdar.
Från taket har jag:
1. Vit sladd (förre ägare har satt en plugg på den sladden)
2. Brun sladd
3. Blå sladd
4. Gröngul (jordad)
Hur ska jag koppla för att få lampan att lysa? Har kopplat nu men fick bara 3 av 5 lampor att lysa.
Strömbrytare - en knapp samt dimmer.
Tacksam för svar