Hej,
Jag har en generell fråga till er experter inom passersystem. Är det vanligast att man kopplar armbågskontakterna till dörrcentralen eller direkt till dörrautomatiken? I så fall har man då en utgång från dörrcentralen till dörrautomatiken så ger en signal om att öppna. Säg även att dörren har ett elslutsbleck samt öppnaknapp.