Hur har du fått till inkommande i stolpen TS?
Tänker på riksken för att en vass plåtkant skär in i kablen.
 
Har borrat hål under ett block och laggt det på plattor så kabeln är aldrig i kontakt med själva stolpen utan går under ifrån
 
Lite bilder på hur det ser ut rent allmänt skulle inte vara fel.
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Hej
Är nyfiken - hur gick allt detta. Det var en fascinerande tråd att läsa nämligen så här 8-12 år efter
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.