A ammadeus #1 Medlem · 9 inlägg 22 nov 2023 13:14 ammadeus Medlem 9 inlägg 22 nov 2023 13:14 #1 Hej Har ett hus ifrån 1936 å jag skulle vilja ha så jag kan knäppa av lyse nere delvis uppe Men jag har bara 3 st trådar. Är dålig på rl mrn vill gärna lära mej. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #brytare #koppla
Hej Har ett hus ifrån 1936 å jag skulle vilja ha så jag kan knäppa av lyse nere delvis uppe Men jag har bara 3 st trådar. Är dålig på rl mrn vill gärna lära mej.
K Kane #2 Medlem · stockholm · 9 714 inlägg 22 nov 2023 13:18 Kane Medlem stockholm 9 714 inlägg 22 nov 2023 13:18 #2 Trappkoppling. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Trappkoppling. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder