3 082 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Köpa badkarsvägg från Tyskland
Hej!
Jag är ute efter en vikbar badkarsvägg men Westerbergs har slutat med dessa sedan några år tillbaka. Hittar det jag söker efter i Tyskland, ex.vis på www.baur.de men de skickar inte utomlands, trots att jag är beredd att ta kostnaden via ex.vis DHL.
Fungerar www.megabad.com som levererar utomlands?
Har ni några tips på hur man kan köpa och få hem det till Stockholmsområdet utan att behöva åka ner och köpa på plats? :S
Mvh Stefan
Jag är ute efter en vikbar badkarsvägg men Westerbergs har slutat med dessa sedan några år tillbaka. Hittar det jag söker efter i Tyskland, ex.vis på www.baur.de men de skickar inte utomlands, trots att jag är beredd att ta kostnaden via ex.vis DHL.
Fungerar www.megabad.com som levererar utomlands?
Har ni några tips på hur man kan köpa och få hem det till Stockholmsområdet utan att behöva åka ner och köpa på plats? :S
Mvh Stefan
Vi har handlat alla våra kranar, duschar, toaletter mm från megabd. Det fungerade alldeles utmärkt. Leveranstid 1-4 veckor beroendepå om varan finnsi lager eller inte. Megabad är ett stort företag, ringer man kundtjänst så har de engelskspråkig personal.
Frakten kan jag inte bedöma. Kommer inte ihåg vad vi betalade. Inga andra kostnader tillkommer, i alla fall inte när vi köpte för 3 år sedan. Om det är moms o tull du tänker på så blir det ju inga sådana kostnader eftersom du handlar inom EU.
Klicka här för att svara