8 383 läst ·
21 svar
8k läst
21 svar
Kontrollera era Solo Innovor i tid!
HAHA jag tror inte att alla andra pannor är skit.Bjuris skrev:
Jag tror inte heller att innovan är någon skit panna..
Samma sak hände för en kompis i vintras med hans Ctc v35 som endast va 3 år, Nu va det inga problem då ctc stod för en ny panna som kom 4 dagar efter att dom sett bilder samt skickat dit en rörkrökare för besiktning o ev lagning.. Rörkrökarn dömde ut pannan trots att den va mindre rostig än på denna panna eftersom att en panna ska hålla längre än så...Haagbard skrev:
Ctc tog sitt ansvar så det kostade inte kompisen nånting, Som plåster på såren fick han en extra uppsättning keramik o en omgång sotviskor.. Nu har han 2 extra uppsättningar keramik då han fick en pga att den första pannan inte hade helt bra lucklåsning som han fick bygga om själv mot ny keramik, Så det är bara hoppas att pannan håller nu så han får nytta av keramiken...
Av svaren att döma (eller snarare bristen på svar) verkar det bara vara jag på forumet som drabbats av läckande luckor på Solo Innovan.
Förhoppningsvis verkar det då vara en undantagshändelse och inte början på en epiedemi.
Har nu installerat en ny panna, blev återigen en Solo Innova 30 då jag trots ihärdigt letande på marknaden inte hittade någon annan som uppfyllde de samlade krav jag ställde.
Kommer dock hålla koll på luckorna framöver då konstruktionen med mjuk packning verkar vara identisk med den tidigare.
Förhoppningsvis verkar det då vara en undantagshändelse och inte början på en epiedemi.
Har nu installerat en ny panna, blev återigen en Solo Innova 30 då jag trots ihärdigt letande på marknaden inte hittade någon annan som uppfyllde de samlade krav jag ställde.
Kommer dock hålla koll på luckorna framöver då konstruktionen med mjuk packning verkar vara identisk med den tidigare.
Klicka här för att svara