Behöver inte hjälp med något, klarar mig. Det jag förundras över är när det skrivs saker om mig och jag söker svar, så vill inte folk svara på mina frågor, eller ta kontakt även om jag gett telnr. Det verkar som att de svarar gärna på nätet, men inte personligen, trots att jag gett mitt telnr. Ynkryggar hela bunten som sitter och skriver svar på byggahusforat, vågar inte stå för vad de skriver.Anonym, då funkar det att skriva minsann
 
Vill du prata med någon kanske du kan ringa Jourhavande medmänniska?
 
  • Gilla
  • Haha
Falckman och 6 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.