:o
Helt orelevant inlägg, men det var den begieaste lösningen jag sett, hoppas ni fått det fixat.
 
fredrik_o_sara skrev:
Vi har slutbesiktning om ett par veckor och kommer att ta upp det som en punkt på protokollet. Jag tycker fortfarande att dom inte smälter in på något vis alls. Det är feldimensionerat så det visslar om det ..
Ta det med snickarna innan, om möjligt. Varken Ni eller dem blir glada av att justera detta efter inflyttning.

 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.