Jag har som sagt en sjuk/olyck/livförsäkring kvar så jag har gått från 2st till 1. Så jag står inte utan oavsett. Jag får se om jag orkar ta tag i det men det är ett projekt i sig att stämma ett stort bolag.

• Gilla
Pangkakan och 1 till
  • Laddar…
Måste vecka tråden till liv igen...
Har du hälsan kvar? och hur har det gått med FB?

Hälsan är bra, känner mig inte speciellt handikappad. Motoriken kom tillbaka till 97-98% så det är nice.
Försäkringen sa jag upp när de gav kalla handen. Det tar för mycket energi att driva det vidare och vara arg. Jag fick trots allt ersättning från den försäkringen jag har kvar :). Men visst börjar det koka lite inom en när THs reklam går på tv ;)

• Gilla
Festlund och 2 till
  • Laddar…
Livet är för kort för att bråka.

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Hemmakatten
Det var en onödig och oinsiktsfull kommentar. Självklart om man drabbats av en permanent, livslång skada, så är livet framöver kanske beroende av den ersättning man kan få för att ha ett så gott liv som möjligt.

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Det var en onödig och oinsiktsfull kommentar. Självklart om man drabbats av en permanent, livslång skada, så är livet framöver kanske beroende av den ersättning man kan få för att ha ett så gott liv som möjligt.
Jag tycker inte att det var så hemsk kommentar. Eftersom det var ett direkt svar till ts. Men om det känns bättre så kan du låtsas att det även står att man måste välja sina strider.
Men jag håller med om att förvissa så är mycket värre.
Men nu pratar vi om ts. Han har haft tur i FB träsket. Men även med hälsan, som tur är. Jag tror att man inser hur skört livet är. Då inser man hur kort livet är. Hur viktigt det är att leva.
Nä vi får tänka på ts och va glada för det verkar ha slutat bra.

Livet är för kort för att bråka;)

• Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.