Hur isolerar jag bäst/lättast plåt yttertaket från insidan, för att slippa kondens droppar som rinner ner på golvet i hönshuset. Kan jag isolera med frigolit skivor, sedan byggplast ovanpå? Det är inte så viktigt med byggnormer, då det är ett gammalt hönshus, bara så att det blir kondens fritt i taket, så hönorna slipper ha gummistövlar på sig inne! Skickar med ett foto på hur det ser ut!
Hur fixar man det under plåten då?
Klicka här för att svara
