Det går att kommentera experternas svar om du surfar från datorn, tyvärr inte från mobilen.

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Marlen Eskilsson skrev:
Det går att kommentera experternas svar om du surfar från datorn, tyvärr inte från mobilen.
Marlen - hur hittar man till forum/kommentarer om experternas råd? Jag kan inte se det på själva frågesidan ..

Hmm jag är inloggad och har vanliga sajten aktiverad ..

Skärmdump av ett diskussionsforum där en expert svarar på frågor om trädgårdsskötsel och annonser visas runtom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
Skumt! Jag får undersöka vad som har hänt. Jag mailar Cajsa om din tråd här.

BirgitS
Marlen Eskilsson skrev:
Skumt! Jag får undersöka vad som har hänt. Jag mailar Cajsa om din tråd här.
Jag tror inte att jag någonsin (drygt ett år) har sett någon möjlighet att kommentera vad experterna skriver så det är kanske något som skiljer mellan vad administratörer och vanliga medlemmar kan göra. Sen måste experterna väl ha en åsikt i om deras svar ska kunna debatteras och de bli mer eller mindre tvungna att gå i svaromål, jag skulle kunna tänka mig att t.ex. en del juridiksvar skulle kunna bli långa diskussioner och det är kanske inte önskat.

Vi införde möjligheten att kommentera med experternas goda minne. Vid något tillfälle måste funktionen ha fallit bort av misstag, i samband med en annan uppdatering. För mig som inloggad har det sett ut som vanligt och ingen har upptäckt det förrän nu.

Marlen Eskilsson skrev:
Min erfarenhet är samma som andra redan konstaterat.
Experternas svar blir låsta trådar som ingen kan svara på!

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Bra om ni kan fixa det med kommentarerna, har sett flera svar från experterna där de helt missuppfattat frågan.

• Gilla
thomas33
  • Laddar…
Detta är fixat sedan ganska lång tid tillbaka men jag har missat att informera om det.

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.