Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Det går att kommentera experternas svar om du surfar från datorn, tyvärr inte från mobilen.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Precis under hennes svar:
https://www.byggahus.se/tomt/294675-lufta-grasmattan-utan-maskin
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.byggahus.se/tomt/294675-lufta-grasmattan-utan-maskin
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Skumt! Jag får undersöka vad som har hänt. Jag mailar Cajsa om din tråd här.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 125 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 125 inlägg
Jag tror inte att jag någonsin (drygt ett år) har sett någon möjlighet att kommentera vad experterna skriver så det är kanske något som skiljer mellan vad administratörer och vanliga medlemmar kan göra. Sen måste experterna väl ha en åsikt i om deras svar ska kunna debatteras och de bli mer eller mindre tvungna att gå i svaromål, jag skulle kunna tänka mig att t.ex. en del juridiksvar skulle kunna bli långa diskussioner och det är kanske inte önskat.Marlen Eskilsson skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Vi införde möjligheten att kommentera med experternas goda minne. Vid något tillfälle måste funktionen ha fallit bort av misstag, i samband med en annan uppdatering. För mig som inloggad har det sett ut som vanligt och ingen har upptäckt det förrän nu.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Detta är fixat sedan ganska lång tid tillbaka men jag har missat att informera om det.
Klicka här för att svara
