L lars_ostman #1 Medlem · 28 inlägg 20 dec 2006 10:49 lars_ostman Medlem 28 inlägg 20 dec 2006 10:49 #1 Då är det slutbesiktning av installationen av kaminen, från Drammens Jernguteri. Bara LITE spänd... Håll tummarna.
Då är det slutbesiktning av installationen av kaminen, från Drammens Jernguteri. Bara LITE spänd... Håll tummarna.
R roke #2 Medlem · stockholm · 2 212 inlägg 20 dec 2006 10:54 roke Medlem stockholm 2 212 inlägg 20 dec 2006 10:54 #2 Hoppas det går bra. Lycka till!