54 793 läst ·
2 027 svar
55k läst
2,0k svar
Klimatet ... sant eller påhitt?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Det är ju dina personliga referenser. Men för att visa att jag har fel så hänvisar du till en Wikipedia artikel där som inte är i linje med det du vill få fram.G gaidin skrev:
Det som står där är att cykloner kommer året runt.Suvi5700 skrev:
Jag förstår att du inte kan dra slutsatser med hjälp av information. Hela denna tråden bygger ju på det faktumet men kanske om någon vuxen i din närhet kan hjälpa till med att rita en bild?
Sådana bilder hade jag på förskolan med våra fyra årstider, säsonger fungerar ungefär lika dant.
Nej säsonger är vissa perioder då en viss företeelse förekommer rikligare än andra perioder.G gaidin skrev:Det som står där är att cykloner kommer året runt.
Jag förstår att du inte kan dra slutsatser med hjälp av information. Hela denna tråden bygger ju på det faktumet men kanske om någon vuxen i din närhet kan hjälpa till med att rita en bild?
Sådana bilder hade jag på förskolan med våra fyra årstider, säsonger fungerar ungefär lika dant.
Ex svampsäsongen i Sverige är under sensommaren och hösten. Det finns svampar under större delen av året så med ditt konstiga sätt att resonera är det lika fel att säga att vi har en svampsäsong.
Så vi har fortfarande en orkansäsong.
Kan du inte bara stå för att du kläckte ur dig något utan att ha belägg för det. Istället för försöka förlöjliga mig med kränkande inlägg.G gaidin skrev:Det som står där är att cykloner kommer året runt.
Du och Kasheida är lika duktiga på det.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 916 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 916 inlägg
Men du läste inte vad jag svarade på?Intet skrev:
Tycker du att man ska förbjuda AP-fonderna från att handla på börsen för att de kan gå med förlust?
Det har väl ingen påstått, heller.Fairlane skrev:
Ibland skrattar jag åt inlägg för deras enfalds skull. Ibland för deras humor.Fairlane skrev:
Vilket syftar du på?