P
Hej!

Jag hade tänkt införskaffa en klatschig kyl från Smeg eller Gorenje då det visar sig att alla kylar, som inte har något frysfack eller inbyggd frys, är som max 151cm. Finns det inga kylar i roliga färger som är högre?

Har funnit ett märke i Tyskland som heter Oranier men har aldrig hört talas om det så jag känner mig ganska osäker.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.