Nu lutar det åt att skaffa tbm2 display:en och upao modulerna till konvektorerna så jag kan styra med app också men då åker priset upp lite till. Tror minsta skystar (sk-ecm12) räcker då varje konvektor kan ge max 3,4kw kyla o borrhålet kan ge typ 6kw max.